مرحله 4 بیماری های کلیه با GFR 20 من نیاز به دیالیز در حال حاضر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پرسش: دکتر عزیز، من paient با بیماری کلیوی هستم. گزارش آزمون نشان می دهد که GFR من در حال حاضر 20 است، بنابراین من می خواهم به دانستن از ظهر من نیاز به دیالیز در حال حاضر؟ دکتر من از من برخی از داروها برای کنترل این بیماری تجویز، پس از آن ممکن است که من را به این دارو و به دیالیز نه؟

: خوشحالم که به شما کمک کند. شما گفت که GFR خود را در 20، به طوری که معنی است که شما هنوز در مرحله 4 بیماری کلیوی هستند اگر چنین است. در حال حاضر، وضعیت کلیه شما می توانید به دو جهت مخالف پیشرفت. اگر بیمار کلیوی خود را بدتر بیشتر، شما باید برای شروع دیالیز. همانطور که شما خیلی جوان هستند، در نتیجه همه ما می خواهیم حداقل. در طرف مقابل، اگر شما می توانید یک درمان به موقع و موثر داشته باشد، شما قطعا functionimprovement کلیه داشته باشد. در این راه، شما نیاز به گرفتن دیالیز هر بیشتر نیست.

راستش صحبت کردن، ممکن است برای کلیه خود را به بازگشت به کار به طور معمول 100٪. با این حال، این بسیاری از بافت کلیه و سلول که می تواند معکوس برای عملکرد طبیعی هستند. هنگامی که عملکرد کلیه خود را می تواند بهبود یافته 50٪ عملکرد کلیوی، شما می توانید یک زندگی به طور معمول بدون از شروع دیالیز زندگی می کنند. به همین دلیل است مردم هنوز هم می تواند یک زندگی عادی حتی اگر یک کلیه اهدا شده است زندگی می کنند.

داروهای فعلی شما فقط می توانید سطح پتاسیم پایین تر کمک کند و کنترل برخی از othersymptoms. با این حال، آنها قادر به بازگرداندن گلومرول اختلال و آسیب کلیوی معکوس نیست. همانطور که در حال حاضر تحت درمان بسیاری از بیماران، بنابراین ما می تواند به شما در درمان بیماری خود، برای شرایط طب چینی خود می تواند مفید باشد کمک کند. با کمک طب چینی، عملکرد کلیه های شما می تواند در نتیجه بهبود برای جلوگیری از دیالیز.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان مرحله 4 بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-treatment/3982.html





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، مرحله 4 بیماری کلیه، GFR 20 ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: